ေတာင္းပန္စာ

ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ ကို လာလည္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္ .. ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ထဲ ျပန္၀င္ေရာက္လာတာမွ မႀကာေသးခင ္အေျခအေနအရပ္ရပ္ေႀကာင္႔ ပို႔စ္ အသစ္ မတင္ႏိုင္ေသးေႀကာင္း အသိေပးပါရေစ ကၽြန္ေတာ္႔ ကို နားလည္ ခြင့္လြတ္ ေပးပါလို႔ေလ … အဆင္ေျပရင္ ေျပသလို ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္သက္သေဘာက်ေသာ ကဗ်ာ ၊၀တၱဳတို ၊ေဆာင္းပါးမ်ားကို ေ၀ငွသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ။ကၽြန္ေတာ႔ ကဗ်ာမ်ားကိုေတာ့ အခ်ိန္ရတာနဲ႔ တင္ပါ႔မယ္ ကၽြန္ေတာ္အားရင္အားသလို ဘေလာ့ေတြ လည္ပါ႔မယ္ .. လာလည္သူမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္ ။

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum

 
လာလည္္သူူူူအေပါင္္းကိ္ုေက်းဇူးတင္ပါသည္။